Plattform
Med VSP Admin får du full kontroll på virksomheten din.
Kvoter, transaksjoner, oppdrag, varer, produkt etc. håndteres her.
At tjenesten er en web-applikasjonen gjør at plattformen er tilgjengelig hvor som helst – når som helst.
Trenger du en plattform som bidrar til å gjøre arbeidshverdagen smidigere?
Ved å automatisere deler av prosessene hjelper vi deg å øke service- og tjenestegraden.
Med VSP Admin får du full kontroll på virksomheten din.
Kvoter, transaksjoner, oppdrag, varer, produkt etc. håndteres her.
At tjenesten er en web-applikasjonen gjør at plattformen er tilgjengelig hvor som helst – når som helst.
VSP automatiserer grensesnittet mellom virksomhet og innbygger.
Brukertilgangene settes opp automatisk basert på eiendomsregisteret. Brukeren kan selv administrere adgang knyttet til abonnementet gjennom sin egen bruker med delingsfunksjonalitet.
Autentisering skjer ved hjelp av IDporten/bankID. Innhentet informasjon kan brukes for å gi tilbakemeldinger til bruker eller for å benytte differensiert avfallsgebyr (PAYT).
Med selvbetjente løsninger fra VSP kan du frigjøre ressurser til kundebehandling og andre verdiskapende prosesser tilknyttet gjenvinningsstasjonen.
Betalingen blir knirkefri for alle parter med
Vipps-integrasjon.
myPinPad er neste generasjons betalingsterminaler og gjør mobiltelefonen til betalingsterminal.