Mer informasjon om
våre nye produkt og tjenester
kommer snart.
Følg med her

Våre tjenester

Trenger du en plattform som bidrar til å gjøre arbeidshverdagen smidigere?
Ved å automatisere deler av prosessene hjelper vi deg å øke service- og tjenestegraden.

Plattform

Med VSP Admin får du full kontroll på virksomheten din.

Kvoter, transaksjoner, oppdrag, varer, produkt etc. håndteres her.
At tjenesten er en web-applikasjonen gjør at plattformen er tilgjengelig hvor som helst – når som helst.

Adgangskontroll

VSP automatiserer grensesnittet mellom virksomhet og innbygger.
Brukertilgangene settes opp automatisk basert på eiendomsregisteret. Brukeren kan selv administrere adgang knyttet til abonnementet gjennom sin egen bruker med delingsfunksjonalitet.
Autentisering skjer ved hjelp av IDporten/bankID. Innhentet informasjon kan brukes for å gi tilbakemeldinger til bruker eller for å benytte differensiert avfallsgebyr (PAYT).

Selvbetjening

Med selvbetjente løsninger fra VSP kan du frigjøre ressurser til kundebehandling og andre verdiskapende prosesser tilknyttet gjenvinningsstasjonen.

Betalingsløsninger

Betalingen blir knirkefri for alle parter med
Vipps-integrasjon.
myPinPad er neste generasjons betalingsterminaler og gjør mobiltelefonen til betalingsterminal.